Aurem Hørecenter Aalborg - Hjælp til selvhjælp

Evoke

Hjælp til selvhjælp

Hvad kan du selv gøre hvis dit apparat ikke virker som det skal.

 

Vejledning – bag-øret apparat

Der er ingen lyd i apparatet:

  1. Skift batteri
  2. skift kuppel og/ eller filter

Hvis der stadig ikke er lyd, kan apparatet sendes til producenten, som vil fejlrette det. Se adresser sidst på siden.

Periodiske fejl

Send apparatet til producenten, som vil fejlrette det. Se adresse sidst på siden

Vejledning til i-øret apparat

Der er ingen lyd

  1. Skift batteri
  2. Skift filter
  3. Brug børste til at rense mikrofonåbninger

Hvis der stadig ikke er lyd, kan apparatet sendes til producenten, som vil fejlrette det. Se adresser sidst på siden.

Periodiske fejl

Send apparatet til producenten, som vil fejlrette det. Se adresse sidst på siden

Adresse til producenter:

Venligst vedlæg en beskrivelse af fejlen, samt hvilken adresse apparatet skal sendes retur til. I enkelte tilfælde skal apparatet tilpasses på ny. I sådanne tilfælde vil apparatet blive sendt retur til os/Aurem

 

OTICON Apparat sendes til:

Oticon

Att: reparation

Sundbyvej 19

7752 Snedsted

 

Phonak og Unitron apparat sendes til:

Sonova Danmark

Att: Serviceafdelingen

Østre Hougvej 42-44

5500 Middelfart

 

Siemens apparater sendes til:

Sivantos Danmark

Att: serviceafdelingen

Ove Gjeddes vej 9

5220 Odense SØ

 

Widex apparater sendes til:

Widex Danmark

Att: serviceafdelingen

Nymøllevej 6

5540 Lynge

GN Resound apparat sendes til:

GN Hearing Danmark

Att: serviceafdelingen

Lautrupbjerg 7

2750 Ballerup

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gå til toppen